Deze week lanceert Amazon een nieuw aanbod genaamd de European Expansion Accelerator (EEA). Met de nieuwe functie kunnen verkopers gemakkelijk uitbreiden naar negen Amazon-marktplaatsen in
Sinds deze week toont Google verzend- en retourinformatie bij producten in de zoekresultaten. Verkopers kunnen nu zelf informatie over het retourbeleid, zoals retourkosten en de
De Rotterdamse startup Monday Merch heeft een half miljoen euro aan groeifinanciering opgehaal bij de Rabobank. In het online platform kunnen bedrijven een eigen shop
Het Nederlandse logistieke bedrijf QLS breidt de automatisering van haar fulfilmentdienst verder uit. Naar eigen zeggen is de uitbreiding nodig door de sterke groei van
Optiply, inkoopsoftware voor online retailers, wil de komende anderhalf jaar haar klantenbestand verdubbelen. Deels door de inzet van ChatGPT, maar vooral door buitenlandse groei. Daarbij
Verzendplatform Bringly heeft in een nieuwe investeringsronde 1,5 miljoen euro opgehaald bij nieuwe en bestaande investeerders. Het geld wordt gebruikt voor verdere groei binnen Europa,
Deze zomer brengt Currence een nieuwe versie van iDeal uit. Het komt met een aantal nieuwe functies, zoals uitgesteld en ‘snel’ betalen. Daarnaast kunnen consumenten
De ITA Consulting Group, eigenaar van het B2B verzendplatform LetMeShip, neemt het Nederlandse ParcelParcel over. Dankzij de overname versnelt LetMeShip haar groei binnen Europa. Ook
Ecommercegigant Zalando stroomlijnt het assortiment. Vanaf 30 juni gaat het producten van meerdere merken verwijderen. Daarna wordt het merk volledig verwijderd uit de gegevens van
Plantenplatform PLNTS heeft fulfilmentbedrijf Herbie en diens consumentenlabel Bloomique overgenomen. De overname is onderdeel van een buy-and-build-strategie. Het platform bouwt op deze manier een solide